sobota, 11 sierpnia 2018

ChillBox - sierpień 2018, co znalazło się w wakacyjnym pudełku?

Witajcie! Dziś w paczkomacie czekała na mnie miła niespodzianka w postaci pudełka ChillBox. Zamawiałam je pierwszy raz i byłam niezmiernie ciekawa zawartości. Nie zawiodłam się! Pozytywne opinie na temat tych boxów są uzasadnione. Znajdziemy coś dla ciała, coś dla ducha, coś dla oka i coś na ząb - czyli wszystko co, co umili nam wolny czas :) Sami zobaczcie co znalazłam w środku!


Pudełko otrzymujemy szczelnie zapakowane w folię bąbelkową, więc mamy pewność, że nic nie stanie się z naszym boxem. Po otwarciu ukazuje się nam estetyczny firmowy kartonik ChillBoxa. 

W tym miesiącu otrzymałam:
1. Peeling do ust Mokosh 15ml/32 zł. 

To jest dla mnie kompletny strzał w 10! Korzystałam z zabiegów medycyny estetycznej, aby usta wyglądały lepiej, codziennie dodatkowo nawilżam je balsamami. Taki peeling pozwoli mi odżywić je jeszcze lepiej. Po przetestowaniu na pewno pojawi się recenzja!

2. Żel do mycia twarzy Derma 59 zł/150 ml

Produkt duńskiej firmy DermaPharm, której nie znałam wcześniej. Hipoalergiczny, o krótkim składzie, na początku którego oprócz wody znajdziemy ekstrakt z aloesu. Powinien zdać egzamin przy skórze wrażliwej i podrażnionej. 

3. Maseczka do twarzy - Organique 13,90 zł/10 ml

10 ml saszetka z maseczką w formie kompresu. Z pewnością przyda się do wieczornej pielęgnacji. W składzie zawiera aloes, więc nasza twarz powinna poczuć porządne ukojenie. :)

4. Toner i emulsja do twarzy - I want (produkt miniaturka) - 5,9 zł


Dwie miniaturowe buteleczki po 5 ml koreańskiego producenta z pewnością zmieszczą się w naszej wakacyjnej kosmetyczce. Jestem ciekawa tej marki, gdyż nigdy nie miałam z nią styczności. Tonik oraz emulsja nie zawierają parabenów, sztucznych zapachów czy barwników.

5. Musli Dr Ensa - 2,5 zł / 200 g oraz 6. miseczka Marocco 8,81 zł

Słodkie musli w kształcie serduszek o przepysznym smaku (nie mogłam się powstrzymać) i urocza miseczka, w której możemy je zjeść. Czego taki żarłok jak ja może chcieć więcej? :)

7. Książka Grega Baxtera - Pomieszkanie

Jako, że lubię czytać jest to idealny box dla mnie. Ja wybrałam książkę obyczajową. Autora nie znam, będzie to jego pierwsza książka jaką przeczytam. 

Jak Wam się podoba sierpniowy ChillBox? Co najbardziej przypadło Wam do gustu? Czekam na Wasze komentarze i do następnego!

Całuję, Kamilyaa

13 komentarzy:

  1. Ciekawe produkty i jeszcze ta miseczka - urocza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o chillbox-ie :) wiele ciekawych rzeczy w nim można znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od niedawna wznowili swoją działalność i chyba się rozkręcają :)

      Usuń
  3. Nigdy nie byłam fanką tego typu pudełek i chyba nigdy nie będę, bo zawartość zawsze mnie nie do końca przekonuje. Zawsze jak widzę zawartość takich boxów to tylko mała część rzeczywiście mi się podoba i kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było moje pierwsze podejście do tego boxa i myślę, że co jakiś czas skuszę się na jakieś pudełko :) Jednak koleżanka zamawia bodajże ShinyBox i zawartość jest średnio kusząca.

      Usuń
  4. Ja skusiłam się na JoyBoxa wakacyjnego i też jest super! Postrzelam fotki i też pójdzie na bloga :D A powiedz mi moja droga imienniczko, czy Chillboxa trzeba subskrybować? Sama zdecydowałam się na JoyBoxa, który z resztą był w ogóle pierwszym boxem jaki zakupiłam, bo nie trzeba tego robić i odpowiada mi taki brak finansowych zobowiązań ;) Może jestem ślepa i gdzieś tę informację zgubiłam, ale nie widziałam, żebyś pisała coś o tym, a bym się może tym ChillBoxem zainteresowała.

    Pozdrawiam!
    BlondeKitsune

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacyjny JoyBox gdzieś mi już mi mignął i był całkiem fajny, rzeczywiście. ChillBoxa nie trzeba subskrybować, można wykupić pojedyncze pudełko za 79 zł, lub jeśli chcesz chyba za 230 na 3 miesiące. :) Także nie ma żadnych zobowiązań co mi też odpowiada, pozdrawiam!

      Usuń
  5. Najbardziej ciekawią mnie produkty I Want.

    OdpowiedzUsuń
  6. dosyć ubogie to pudełko...
    Bardzo ciekawy wpis. Będę tutaj wracać z przyjemnością. :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja właśnie czekam na swojego boxa, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne pudełeczko! Nie wiedziałam, że oprócz naturalniezpudełka sa jeszcze jakieś z dobrym składem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja za to nie znam pudełek, o których wspominasz :) sprawdzę :)

      Usuń
  9. Podoba mi się zawartość tego pudełeczka, ciekawa jestem tego tonera i emulsji ;p Ale słodkie te musli, też jestem łasuchem :D Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń