poniedziałek, 10 października 2016

promocje w Rossmanie - czyli co trafiło w moje ręce?

Witajcie! Chyba wszyscy czekali na promocje w Rossmanie, kiedy produkty będą przecenione na prawie 50%. I ja skorzystałam z okazji i zaopatrzyłam się w kilka produktów.






1. Maseczka do twarzy Dermika Alabaster  - superwygładzająca, enzymatyczna maseczka do twarzy szczególnie przyda się przy obecnej aurze. Ma za zadanie wygładzić oraz rozświetlić twarz, jestem ciekawa jej efektów. Cena regularna - 4,99 zł.

2. Tusz do rzęs Maybelline Sensational Lash - odkąd zrobiłam przerwę od przedłużania i zagęszczania rzęs metodą objętościową potrzebowałam tuszu, który zaspokoi moje potrzeby, nie obciąży rzęs sklejając ich, ale nada również charakter oku. Do zakupu zachęciły mnie opinie w internecie, także jestem ciekawa efektu jaki uzyskam. Cena regularna - 35,99 zł.

3. Bielenda Drogocenny Olejek Brzoskwiniowy -  jesienią lubię zadbać o swoje ciało. Jakiś czas temu używałam arganowego olejku tejże firmy oraz samoopalającego. Z obu byłam zadowolona. Szczególnie do gustu przypadł mi zapach oraz efekt gładkiej skóry. Znalazłam ten produkt na regale z przecenami, podejrzewam, że w innych Rossmanach również jest dostępny w tak korzystnej cenie 8,79 zł :)

4. Pomadka w sztyfcie Wibo - kupiona za śmieszne pieniądze, w kolorze czerwonego wina. Uwielbiam jej matowy efekt na ustach, posiadam jeszcze jasny róż. Polecam!

5. Wibo Eyeliner Electric Blue - zwykle używam czarnych eyelinerów w pisaku. Tym razem wybrałam w kobaltowym kolorze w pędzelku. Myślę, że będzie dobrze pasować do moich jasnoniebieskich oczu. Mam nadzieję, że trwałość i pigmentacja będzie zadowalająca.

A co Wy upolowałyście na promocji? Ja czekam jeszcze na przeceny produktów do makijażu twarzy. Polecacie jakieś konkretne pudry i podkłady? Czekam na Wasze komentarze!

2 komentarze:

  1. Tusz Lash Sensational należał do moich ulubionych. ;] Na pewno będziesz zadowolona, ale może dopiero po miesiącu, kiedy konsystencja przestanie być taka rzadka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na razie po pierwszym użyciu zachwycona nie jestem, zobaczymy czy rzeczywiście potem się polepszy :)

      Usuń