niedziela, 30 sierpnia 2015

Moja jesienna wishlista :)

Jeszcze trochę i powita nas jesienna aura. Z tego powodu chciałabym podjąć kroki, aby jak najlepiej przygotować się na tę porę roku. Podjęcie nowej pracy, kontynuacja studiów jeszcze bardziej zachęca do odhaczenia wszystkich zachcianek z listy. Chociaż ta nigdy się nie kończy, wreszcie jestem kobietą :)


Torebka Parfois - koniecznie pojemna i obowiązkowo jasna! Nie mam zbyt wiele torebek, ale zwykle wszystkie utrzymane były, albo w ciemnej kolorystyce, albo brązowe. Dlatego jest to dla mnie miła odmiana. Torebkę można kupić tutaj. Ostatecznie w sklepie stacjonarnym nie udało mi się dostać tego modelu i wybrałam inny. Równie ładny i funkcjonalny. Postaram się Wam go pokazać przy najbliższym poście zakupowym.

Bransoletka Apart - subtelna bransoletka na sznureczku ze srebrnym znakiem nieskończoności ozdobi każdy kobiecy nadgarstek. Lubię taką biżuterię - jest minimalistyczna, delikatna i bardzo kobieca. Kupić można tu.

Kardigan Mango i długi szal również Mango - kolejne rzeczy utrzymane w jasnej tonacji. Marzy mi się taki długi, mięsisty kardigan, który otuli mnie jesiennymi wieczorami i zastąpi płaszcz w cieplejsze dni. Natomiast szal ma cudowny wzór i zauroczył mnie totalnie. Mam nadzieję, że uda mi się kupić taki lub podobny. Dostępne na stronie Mango tu i tu.

Buty Nike Air Force - od długiego czasu o nich marzę, ale zawsze szkoda było mi kasy. Na pewno część najbliższej wypłaty wydam na zakup tych papci. Po prostu!

Krem BB Skin 79 - z chęcią wybrałabym tę wersję, gdyż zawiera aż 45% śluzu ze ślimaka, a moja twarz pozostawia niestety wiele do życzenia. Mam sporo przebarwień, blizny potrądzikowe i pierwsze malutkie zmarszczki. Producent obiecuje ujędrnienie, efekt rozjaśniający i przeciwzmarszczkowy więc wydaje się być idealnym dla mnie. Ostatnio spotkałam się z wieloma pochlebnymi opiniami na temat produktów Skin 79, więc tym bardziej kusi mnie zakup. Dostępność tutaj.

Na zdjęciu nie zamieściłam się balsamu i szamponu do włosów Sylveco, które od dawna miałam z zamiarze kupić i właśnie kilka dni temu udało mi się dostać te produkty w lokalnej drogerii. Po przetestowaniu z pewnością pojawi się tutaj recenzja.

Jak widzicie tej jesieni chciałabym rozświetlić swój wygląd.

Jakie są Wasze jesienne marzenia?

1 komentarz:

  1. Mi by się na jesień przydała ciemna (najlepiej czarna), pakowna torba :D

    OdpowiedzUsuń