poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Corine de Farme - płyn micelarny i woda mineralna do twarzy

Sierpień okazał się być dla mnie pomyślnym miesiącem! Dzięki odrobinie kreatywności i ociupinie szczęścia udało mi się wygrać konkurs organizowany na fanpage'u przez Corine de Farme.

Corine de Farme to francuska firma produkująca kosmetyki na bazie naturalnych składników. Kosmetyki tego producenta przeznaczone są zarówno dla dorosłych jak i dla młodszych pociech.

Od początku zawartość paczki była niespodzianką, dlatego z niecierpliwością czekałam na kuriera. Po otrzymaniu pudełka szybko wzięłam się za rozpakowywanie. Z wnętrza od razu przebił się piękny kwiatowy zapach, jak potem się okazało - płynu micelarnego. W środku znalazłam również wodę mineralną w sprayu. Po wstępnych oględzinach stwierdziłam, że zawartość paczki jest trafiona, jednak opinię będę mogła wydać po dokładniejszym testowaniu.  

Płyn micelarny

 
Skład: Aqua, Poloxamer 184, Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, Parfum, Potassium Sorbate, Citric Acid, Disodium EDTA, Paeonia Officinalis Flower Extract, Sodium Hydroxide

Od producenta:
Płyn micelarny do demakijażu twarzy zawiera micele - cząsteczki, które skutecznie usuwają makijaż i idealnie oczyszczają twarz, oczy i usta. Dzięki łagodnej formule i ekstraktowi z kwiatu piwonii płyn posiada właściwości tonizujące i zapewniające przyjemne uczucie świeżości. Nawilża suchą i wrażliwą skórę.
Efekt po zastosowaniu: Twoja skóra jest miękka, świeża i nawilżona bez uczucia ściągnięcia. [źrodło]

Moja opinia:
 Płyn świetnie poradził sobie z zanieczyszczeniami twarzy. Po użyciu skóra, tak jak deklaruje producent, jest odświeżona i miękka. Niestety u mnie wystąpiło uczucie ściągnięcia skóry - szczególnie w obrębie policzków, które są u mnie zdolne do przesuszania. Urzekł mnie oczywiście kwiatowy zapach, który utrzymuje się po zastosowaniu. Uwielbiam pachnące kosmetyki, dlatego taki stan rzeczy bardzo mnie cieszy.

Woda mineralna

 
Od producenta: 
Naturalna woda mineralna w spray`u do twarzy Brumisateur® evian® 50 ml
Obudź swoją skórę i zmysły ze sprayem do twarzy evian®. Używany codziennie nawilża skórę, pomaga utrwalić makijaż, odświeża i oczyszcza. Korzyści wody evian®, pochodzącej z serca Alp, płyną ze zbalansowanej zawartości minerałów i neutralnego pH. [źródło]

Moja opinia:
 To mój pierwszy kosmetyk tego typu i powiem szczerze, że jestem zachwycona! Genialny produkt, szczególnie teraz na te upały! Poręczne opakowanie o pojemności 50 ml można wrzucić  do torebki i bez problemu zabrać w podróż. Aplikacja jest bardzo przyjemna, od razu czuć odświeżenie i skóra zdaje się być ukojona.


 A Wy używaliście już kosmetyków Corine de Farme? Jakie macie wrażenia po stosowaniu tychże produktów? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz